sâmbătă, 20 decembrie 2014

Dorinţe şi realizări

Mi-am închis contul de Facebook prin martie. Probabil pare ciudat, dar am dorit un nou început, iar aceasta a fost şansa mea. Mi-am închis contul în speranţa unei vieţi mai puţin robotizată şi exact asta am primit.
M-am detaşat de Chat, Likes şi Share şi am trăit prin vorbe reale, păreri reale şi gânduri reale. Mi-am aruncat masca şi am început să trăiesc.
Ideea Facebook-ului a fost mereu aceea de izolare - te izolezi ca să socializezi. Şi m-am întrebat "De ce să nu ieşim la suprafaţă? De ce să nu zâmbim pe bune? De ce să nu ne trimitem pupici adevăraţi?".
Am dorit un început nou, o viaţă nouă, mai pe scurt mi-am îndeplinit lista de dorinţe pe 2014. Şi a fost un an bun, un an în care începuturile s-au terminat şi au început iar. Un an în care am întâlnit oameni, am zâmbit, am plâns, am trăit şi mi-am apreciat sufletul mai mult. Am trăit doar pentru mine, prin mine şi prin ceilalţi. 
Ştiind că mai e puţin şi păşim în 2015, simt o oarecare melancolie, deoarece nu ştiu ce aş putea să-mi doresc cu adevărat. Nu am încă o listă de realizări şi dorinţe pentru acest an. Ştiu doar că va fi un an complex şi presimt că adevăratul joc abia acum va începe. Viaţa începe acum pentru că îi dau voie să înceapă! 
Dar tu ce gânduri ai pentru cumpăna dintre ani?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu