marți, 3 noiembrie 2015

Un popor readus la viata

A fost nevoie de o tragedie ca poporul roman sa se trezeasca la viata. Ne-am mobilizat si am aratat ca putem, daca vrem... si ca nimeni nu ne inchide gura asa de usor (CU ANUMITE EXCEPTII CE NU NE FAC CINSTE!!!). Bine, bine, si acum va intrebati la cine ma refer. Pai... e o lista mai mare, dar ii voi enumera doar pe cativa dintre cei ce m-au facut sa regret ca sunt romanca si ca traiesc aici.

In primul rand, Biserica - da, aceasta institutie ce trebuie sa aiba grija de sufletele noastre nu a facut decat sa ne izgoneasca si mai rau, sa ne certe si sa ne judece. Din curiozitate am cautat si eu pe internet sa vad ce au mai zis preotii referitor la acest caz si am fost uluita... Am auzit cuvintele "satanisti", "muzica demonica", "oameni neortodocsi" si am inlemnit. Pai cum e posibil asa ceva? Cum e posibil sa zici, tu, ca popa, ca nu le faci slujba pentru ca nu credeau in Dumnezeu? Inainte de toate - toti erau botezati; si fie ca mergeau sau nu la biserica, in sufletele lor credeau in ceva si se rugau - sunt sigura si fara indoieli pot sa admit ca aveau respect pentru biserica. De unde stiu acesti oameni ca bietii copii il slaveau pe "cel rau"? Pai cum? 
(Mentionez ca au fost si popi normali ce au plans la aflarea despre aceasta tragedie, dar prea putini...)

In al doilea rand, anumite figuri ale societatii romanesti care din pacate ne reprezinta pe afara sau pe unde mai merg, si chiar la televizor atunci cand ies si fac circ. Cine? Becali, Ozana Barabancea si multe alte persoane.
Dar ca sa intelegeti, voi atasa cateva fraze scrise de catre Becali - "Erau lucrări demonice, se jucau cu focul şi făceau mişcări satanice. Să mă ierte trupa care se promova acolo, dar aţi văzut că atunci când dansau, ţineau degetele lui Satan? E semnul lui, încornorarea! Copiii, săracii, nu conştientizau, ci doar conducătorii./Eu nu vreau ca fetele mele să fie atrase în altă religie." 
Sunt curioasa, despre ce religie vorbeste acest domn; despre ce semne si despre ce lucrari demonice? Din punctul meu de vedere, aceasta declaratie nu are sens sau logica, nu ajuta la nimic si ocupa spatiu degeaba pe internet. Dar e logic, el nu poate sa inteleaga pentru ca fetele lui nu merg in astfel de "bombe", ele merg in cluburi de fite... dar nu toti avem tati milionari, cum nu toti avem tati care sa faca astfel de declaratii socante. Mentionez ca am avut respect pentru acest om, datorita cauzelor pentru care a tot donat, dar in acest moment nu pot sa ii adresez decat cuvinte de revolta.

Sa vorbim si despre Ozana, nu? Aceasta a spus - "Ce versuri promovau artiștii aceia? Ce promovau ei? o schizofrenie mentală...să vibreze nenorocirile și gândurile negative./Cui îi face bine să meargă noaptea în locuri obscure și să bea, să și-o tragă prin WC-uri și să vomite apoi în taxi?"
Am ascultat melodia 'The Day We Die' si am tradus versurile. Verdictul? Se vorbeste despre societate, despre nedreptate, despre felul in care doreau sa schimbe ceva acesti tineri. Si apropo, sunt ei singurii oameni care mergeau in cluburi? Majoritatea concertelor se fac in club, acum sa nu mai ascultam muzica? Erau tineri cu studii, cu familii acasa sau chiar olimpici. Mai trebuie sa zic de ce este gresit mesajul acestei doamne? Nu stiu exact cu ce se mandreste aceasta stimata doamna pentru ca nu ma uit la tv, dar chiar daca as fi vrut sa deschid televizorul, acum am niste motive in plus pentru care sa nu o fac. 

In concluzie, am ajuns sa ii criticam pe niste oameni care au pasit deja in alta viata. Este mizerabil, groaznic sa citesc astfel de declaratii murdare, iar cel mai grav este ca acele familii indurerate sunt supuse unui asemenea chin. Cum pot unii oameni sa vorbeasca atat de urat? De ce dam vina pe niste oameni diferiti, frumosi, tineri si cu viata inainte care au murit din cauza acestui sistem tampit? Aceasta tragedie se putea intampla oriunde, inclusiv intr-o biserica sau intr-o maternitate (exemplu: maternitatea din Giulesti). Vorbele nici nu mai au rost, dar mi-e scarba de acest sistem bolnav si sper din tot sufletul sa nu se mai repete o astfel de tragedie. 

Incetati cu declaratiile socante si donati sange sau bani, poate prin aceasta cale o sa va ierte Dumnezeu pentru cat de cruzi sunteti! 

(Cinste romanilor care au donat sange/bani/mancare sau care au oferit cazare familiilor indurerate. Respect voua! #CondoleanteCOLECTIV)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu